неделя, 30 ноември 2008 г.

Силна жена!


Ти разби сърцето ми.... Разби Света ми......уби Любовта ми.. Обичам те.. да така е..Но аз съм силна жена и няма повече да скърбя!Остави ме сама,а ме обичаше нали?Уфф поредната твоя лъжа!За която няма да има никога прошка запомни!
Да боли, нека боли, но "Майната ти!"- Казвам Аз!Аз съм силна жена и ще продължа, дори и без Любовта ти, която се оказа една лъжа!Аз ще се изправя, както винаги досега съм го правила и ще прогоня тъгата и самотата от мен, но Ти ще си останеш с твоите лъжи -вечно сам и неразбран!А аз отново ще си върна Живота, който ти се опита да разбиеш, но за съжаление не успя!!! Ще живея така както преди-като силна и борбена жена, а Ти,ти ще останеш там дълбоко в миналото без да имаш и един път отново към мен!Аз съм силна и ще те забравя, а ти едва ли мен някога ще забравиш!!!! Защото Аз бях тази,която те научи и ти показа истинската същност на живота,таз, която те научи,че живота е една борба и само силните хора оцеляват, а слабите загиват! Майната ти копеле, ще се справя и без теб,както досега ,защото аз съм СИЛНА ЖЕНА!!!!

Няма коментари: