сряда, 24 юни 2009 г.

Липсваш ми!


Посветено на един човек-Моята Любов!


ЛИПСВАШ МИ ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ В КОЙТО НЕ СИ ДО МЕН!
Липсваш ми ТИ,твоите очи в които умирам да се вглеждам и потъвам!
Липсваш ми мило и всеки път,когато не си до мен Аз губя контрол над себе си,защото не мога да те почувствам

Не мога да погаля нежната ти кожа,не мога да впия устни в твоите устни!
Всичко в мен крещи,всяка част от тялото ми те желае все повече и повече с всеки изминал ден!
Когато си до мен Аз се чувствам спокойна и още по силна!
Мога дори да не спя цяла нощ,когато съм с теб!
Стига ми да те съзерцавам,да те прегръщам,целувам,да те почувствам до мен за да съм силна!
Не издържам миг без Теб!
Понякога си мисля,че Ти си прекалено добър,красив,мил,нежен и аз не те заслужавам,че не заслужавам да съм с такъв Човек като теб!
Защото Ти заслужаваш най-доброто на този Свят,а аз искам да ти го дам,но не съм сигурна дали ще успея!
Точно в този момент искам да ти пиша смс,че Ти си прекалено прекрасен за да си реалност и че аз може би незаслужавам такъв като Теб!
Но мисълта,че мога да те изгубя пронизва сърцето ми и сълзите ми се стичат една след една!
Да аз плача,плача за Теб всеки ден и всяка нощ,макар и Ти да си до мен и да съм щастлива Аз плача!
Незнам и Аз защо?! Може би,защото се страхувам или може би защото всичко е толкова хубаво и не мога да повярвам,че е истина.защото само Ти знаеш аз каква бях преди да срещна Теб-
отчаяна,загубила вяра във всичко и всички!Бях с мъртва душа!Но Ти отново я възкреси и ме накара да повярвам в хората и доброто!
Дойде неочаквано и ме спаси,спаси ме от болезнената и отчайваща САМОТА!
Превърна ме отново в истински човек и жена,за което ти БЛАГОДАРЯ МИЛО МОЕ!

Няма коментари: