вторник, 13 януари 2009 г.

Обръщам се към теб!

Обръщам се към теб винаги,когато ми е тъжно,защото знам,че ти ще ме развеселиш и ще върнеш отново усмивката на лицето ми!

Обръщам се към теб,когато имам нужда от помощ защото знам,че от теб ще я получа без да ми искаш нищо в замяна!
Обръщам се към теб,когато нещо ми тежи и искам да го споделя,защото знам,че ти ще ме изслушаш без да възразиш и винаги ще намериш време за мен!
Обръщам се към теб,когато съм щастлива и нещо хубаво се е случило с мен,защото знам,че ти ще се зарадваш заедно с мен и въпреки своите проблеми ще си щастлив,когато и аз съм щастлива към теб!
А сеа се обръщам към теб с молба това наше приятелство да продължи и да се радваме и тъжим заедно на нещата,които ни се случват ежедневно и които съпреживяваме и споделяме всеки ден стеб!
Обръщам се към теб с една специална благодарност за всичко,което правиш за мен!
Затова,че правиш всеки мой ден усмихнат,затова,че ми имаш доверие и споделяш с мен така както аз с теб!
БЛАГОДАРЯ ТИ ИСКРЕНО И СЪРДЕЧНО ЗА ВСИЧКО!
Песента е поздрав за теб! :) Дано съм уцелила вкуса ти към музика! Наслади и се на тази песен много е хубава! А сега ти подарявам моите най-искрени усмивки!!


Те са за теб приятелю нов!
Нека винаги те топлят в студените ти дни!!!



Няма коментари: