вторник, 13 януари 2009 г.

Малко размисли и благодарности!


Иска ми се да попиша този момент не за Любовта,а за всичко,което може за един миг да преобърне Живота на един човек!За малките неща,които му се случват ежедневно и за всичко!


В този живот както има една поговорка"Всяко зло за Добро!" наистина е така! Когато загубиш нещо или някой,ти наистина незнаеш дали губиш или печелиш от това! Но идва един момент,когато осъзнаваш,че много повече си спечелил отколкото загубил! И аз наскоро загубих и този път мисля че завинаги скъп на сърцето си човек! Загубих го може би поради моята прибързаност и това да се опитам да вдъхна надежда на друг човек свързан с този,когото загубих! Е накрая загубих и двамата,но и спечелих! Съдбата ме срещна с един прекрасен човек,който е като мен!Който също е загубил нещо ценно в живота си,който също е изстрадал и страда,но не се предава и продължава напред въпреки всичко! Този човек за кратко време ми довери неща неща,които никога не би доверил на човек,който не познава истински,човек с който общува само в интернет пространството!Незнам може би в мен е видял сигурност,а в душата ми е познал собствената си болка,която той преживява в момента! Радвам се,че те срещнах и се радвам,че ми имш довере и споделяш толкова много неща с мен! Но още повече се радвам затова че когато си изплакваш мъката не ме натоварваш като другите,не се чувствам като кошче за душевни отпадъци,а напротив мотивираш ме за много неща и ме освобождаваш и ме караш да се разтоварвам! Ти за мен си ценен човек и знай,че винаги ще те подкрепям и ще ти помагам и вътрешно знам и усещам,че много скоро ние с теб ще открием онази част от пъзела наречен Живот,която ни липсва и която толкова много ни трябва за да бъдем истински щастливи и усмивките ни винаги да греят на лицата ни! Искам да ти благодаря за всеки момент в който си се опитвал с нещо да ми помогнеш независимо от мястото и ситуацията колкото и заплетена да е била тя! И да ти кажа,че се радвам,че се запознах с такъв човек като теб-искрен,великодушен,романтичен,чувствителен,добър и разбиращ!
БЛАГОДАРЯ ТИ! Дано занапред нашето приятелство продължи все така и скоро време да открием истинския път към щастието-за което толкова много мечтаем!!!!
И не спирай никога да вярваш,да се бориш и да мечтаеш мили мой приятелю!Вярвай силно и знай че живота е пред теб,а в него те очакват само прекрасни и красиви моменти!

Няма коментари: