вторник, 23 юни 2009 г.

Време е за равносметка!

Време е за равносметка..
петък, 19. юни 2009 Час 14:07.

Точно преди рождения ми ден мисля,че е време да направя
равносметка на живота си за тази една година....

Време е за равносметка за това, което се случи през годината. Хубаво е, че има такива периоди в които човек да има възможност поне малко да се замисли. Да избяга от пистата на ежедневието и да се обърне назад, да се огледа, да си прости и после да продължи напред - помъдрял, осмислил грешките си и осъзнал опита си. За мен тази година беше наситена със събития. До голяма степен изминаващата година бе изпитание за мен. Изпълнена с лични, важни събития, в които трябваше да вземам верните решения, понякога да се преборя със себе си.
Животът ми през тази година беше динамичен, накара ме да науча много неща, до голяма степен да се усъвършенствам. Всъщност обаче в момента чувствам някаква празнота. Може би заради това, че някои близки вече не са до мен или просто ми е трудно да поема по следващото стъпало и да преоткрия себе си. Наближава и рожденият ми ден. Никога не го усещам, но все пак ще поумнея с още една годинка..и да не забравям,че и ще остарея с още 1,но както се казва не е важно на колко си а на колко се чувстваш!

Минават дни, отиват си години...
През пръстите изтича и живота мой.
Дали след мене ще оставя аз руини,
или на гроба ми ще пише "... бе герой"?

Не бях герой, не стигнах и далеко,
а светове пребродих и вселени извървях...
Опитвах в себе си да съхраня човека,
за да мога утре да умра без страх...

В живота си аз никой не предадох,
мен всеки ден продаваха безплатно….
От никого не взех, душата си раздадох...
Не наранявах, ала бях ранявана стократно.

Забравях болката, обичах, а не мразех,
не позволих омразата да ме обсеби...
Даже мислех, че душата си опазих,
...но дали по пътя не загубих себе си?


А вие направихте ли своята равносметка за своя живот?!

Няма коментари: