вторник, 23 юни 2009 г.

За теб любими мой!

Защо ли искам само теб?
Защо ли всяка моя мисъл е за теб?
Защо умирам бавно,когато не си до мен?
Защо ме боли,когато се съмняваш в мен?
Задаваш ли си тези въпроси както аз?

Аз ще ти отговоря любов моя на тях!
Искам само теб и никой друг,защото Ти ме правиш най-щастливата жена!
Караш ме да се чувствам истинска,желана специална!
Правиш ме още по истински човек и ме допълваш!
мислите ми са за Теб,защото накъдето и да се обърна каквото и да направя аз виждам само и единствено Теб!
Ти си навсякъде с мен-твоите очи които ме омагьосаха ЗАВИНАГИ и аз останах в техен плен,твоите устни,които никога няма да се уморя да целувам и да искам само за мен!
Твоите нежни ръце,които ме галят и докосват нежно!
Твоето нежно и истинско сърце,което усещам как тупти всеки път,когато те прегърна!
Дните ми минават бавно,когато не си до мен
секундите са часове,минутите дни,а часовете месеци!
Изпитвам физическа болка,когато не си до мен!
Боли ме,защото незнам кога отново ще те прегърна,целуна и ще потъна в твоите нежни обятия!
И моля те-не се съмнявай в мен и Любовта ми към теб,защото от това също ме боли!
Съмнението ти и недоверието ти ме убиват и ме карат да страдам!
Вярвай ми Любов моя,както Аз вярвам в Теб,защото Ти за мен
си Единствения мъж в живота мой!
Никой друг не ми е нужен,само Теб иска моето сърце,моето тяло!
Всичко в мен крещи,че иска Теб и че аз съм само ТВОЯ!
Искам да те направя най-щастливия мъж на Света,защото ти го заслужаваш!
И ако трябва заради Теб във огъня ще вляза за да те видя щастлив!
И не тъжи моя Любов,аз достатъчно страдах и за двама ни!
Знам,че отсега нататък ще имаме само най-хубавите и щастливи моменти заедно!
И няма да има никаква сила,която да ни попречи да бъдем ЩАСТЛИВИ И ДА ИЗЖИВЕЕМ НАЙ-ПРЕКРАСНОТО ЧУВСТВО НА СВЕТА-ЛЮБОВТТА!
Както ти бях писала на смс-"Ще имаме прекрасни мигове,всичко ще бъде хубаво,всичко вече е хубаво ,защото там някъде високо
някой е щастлив,когато НИЕ СМЕ ЩАСТЛИВИ С ТЕБ!"
Да така е мило!За НАС тепърва хубавото предстои и всичко лошо
скоро ще остане зад гърба ни и ще е само блед спомен в сравнение
със прекрасните моменти,които ще изживеем ЗАЕДНО!!!!
ОБИЧАМ ТЕ Слънце!

1a5e387834.jpg

Няма коментари: